Critica de la locul de munca

20140811_093440In numarul 19 (288) din 9 mai 2014 al revistei Click! pentru Femei am scris despre felul in care pot fi gestionate criticile primite la locul de munca. 

Gestionarea unei discutii cu o persoana care iti critica munca sau chiar felul de a fi poate fi foarte incarcata emotional, mai ales cand are loc in context profesional- acolo unde presiunea sociala este resimtita acut. In cazul in care primesti o critica este foarte important sa ai o reactie prompta, potrivita si sa nu ignori sau sa ocolesti discutia directa. In acest fel vei descuraja comportamentele de hartuire psihologica ulterioare sau criticile nefondate care pot fi indreptate catre tine de colegi sau superiori ierarhici.

„Dupa clarificarea punctului de vedere al interlocutorului tau este bine sa ii transmiti si tu felul in care te-a afectat critica lui si sa iti manifesti deschiderea pentru a discuta in mod direct nemultumirile, in cazul in care vor mai aparea pe viitor. Pe tot parcursul discutiei pastreaza-ti cat poti de bine calmul si ai rabdare cu tine si cu cel din fata ta. Este normal si natural sa doresti sa iti iei apararea, insa pentru a imbunatati relatia si chiar pentru a o dezvolta pe termen lung puterea inteligentei tale emotionale exprimata in acele momente poate face diferenta. ” (redactor Alina Corneanu)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*
*